Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 21 oktober 2012

Packat färdigt till slut

Hmm... få se nu, har jag fått med allt?

Att det ska vara så svårt för mig att rafsa ihop lite kläder, skor och annat viktigt och vara nöjd med det.

Ljuger inte om jag började för en vecka sedan, mest på grund av att jag har haft lite annat bokat på kvällarna. Först idag blev jag färdig, har hunnit göra två utgallringar av min ihop rafsade hög. :-)

Det är just det att man ska både ha tränings-, bad och sommarkläder. Eftersom vädret kan vara lite osäkert, framförallt kallt på kvällen så gäller det att tänka på det också.

Men nu är jag klar, åker till flygplatsen om en timme. Passar på att njuta av en nybryggd kopp kaffe från min nya Tassimo. Ahhh...härligt gott!

Ha det gott, sköt om er och kramar i massor.

Annika

1 kommentar:

  1. Ha det nu alldeles fantastisk mysigt och skönt! Glöm inte att berätta allt, ALLT, när du kommer hem igen. Kram.

    SvaraRadera