Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 20 oktober 2012

Födelsedags middag

Jag vet att ni kan avskräckas utav mitt röda kött men jag vill tillägga att det smakade underbart.
Älgfile är verkligen ett av det godaste som finns.
Självklart avnjöts detta med ett gott rött vin.

Dagen har varit bra, många gratulationer på Facebook och via sms och telefonsamtal.
Min dotter antydde att jag hade blivit gammal, att det var dags att njuta av livet. :-)

Å självklart ska jag göra det, fast jag inte känner mig gammal, för jag är ständigt 25. :-)

Imorgon lyfter planet mot förhoppningsvis värme och sol. En veckas egen tid. Underbart!
Först blir det ett besök på pappas grav, tända ett ljus, sedan träffa lilla mamsen.
Vi åker vid femtiden till flygplatsen, som jag längtar....

Ha det gott, lägger in lite bilder när jag kommer hem.

Nu blir det efterrätt!
Kramar i massor.

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen!!!! Ha det så fantastiskt skönt på resan!!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera