Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 10 maj 2012

Kontakt

Då var min utbildning klar och jag är nu kontaktperson inom Bröstcancerföreningen. Som ni säkert märkt så är jag urusel på att uppdatera bloggen. Tror nog att ni får vänja er med det ( om ni inte redan gjort det). Kommer inte att stänga ner den utan låter lusten och tiden bestämma när inläggen skrivs. Just nu mår jag bra, jobbar och pysslar med allt möjligt. Trädgårdsarbetet är det som väntar närmast i tiden, bara kylan släpper greppet.

Blir så glad över alla som läser och jag läser själv era bloggar, fast jag kanske kommenterar sporadiskt.

Tack kära vänner och på återseende.
Kramar i massor

5 kommentarer:

  1. Så fantastiskt vacker du är!!!! Underbart kort!! Men det är ju bra, att du inte uppdaterar bloggen ;-))) Fast jag saknar dig!
    Njut av livet!!
    Många kramar
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort på dig.Vacker som en dag!
    Kollar in till dig med jämna och ojamna mellanrum, alltid kul när du uppdaterat.
    Önskar dig en skön "vår",försommar och sommar.
    Kram från Helen

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag är säker på att du kommer att göra ett alldeles utmärkt jobb. Och du är såå fin på fotot!
    Ha en bra vår/sommar/trädgårdstid.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har precis kommit in efter att ha varit ute och räfsat och gödslat lite. :)

    Om du har tid och lust någon dag får du gärna ta dig an en utmaning som jag har till dig inne hos mig.

    Ha det gott!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Ha en trevlig sommar önskar Alva.

    SvaraRadera