Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 17 november 2011

16:e November = Ångest

För exakt två år sedan var allt kaos i mitt huvud. Tankarna for runt som om de var i en centrifug. Jag grät, vi grät och andra grät. Jag hade genomgått min allra första mammografi, vilken jag själv hade bokat tid för efter att jag känt en knöl i bröstet. Det var med största sannolikhet bröstcancer och jag fick det bekräftat en vecka senare.

Detta datum kommer alltid att förknippas med ångest. Jag kommer alltid att komma ihåg den här dagen, lika mycket som jag kommer ihåg min dotters födelse och vår bröllopsdag. Fast den här dagen är sorg och de andra glädje.
Vilken tur att jag har ett så pass bra minne att jag kommer ihåg många positiva datum för då vet jag att efter denna dagen kommer något bra. :-)

God Natt och Sov Gott!
Kram

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja- vissa dagar glömmer man inte ...!
    Så fantastisk vacker du är på bilden i reportaget om dig !
    Gratulerar med dina två år - och att du har kommit så långt nu !
    Kram

    SvaraRadera