Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 20 oktober 2011

Jag fyller år!


Idag har det varit extra speciellt att fylla år, 40 långa år. Med allt som jag har varit med om var den här dagen väl värd att fira. Fått massor med gratulationer både på jobbet, hemma och på FB. Så trevligt!
Imorgon kommer övriga familjemedlemmar och firar hos oss.

Fick en underbar present, kolla in min rosa vespa! Jättetack L&Å. Puss och kram.

Nu blir det god natt för att orka fira imorgon också.
Sov gott och kram till er.

7 kommentarer:

  1. Grattis! Sköt om dig och kör försiktigt!

    Kram

    ^Åsa

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!! Cool Vespa!!!!!!
    Fira dig själv ordentligt.
    Många kramar
    Annika

    SvaraRadera
  3. Grattis! Fira ordentligt:)
    Kanske inte så rolig fråga just nu men har du fått några biverkningar av Tamoxifen? Erika

    SvaraRadera
  4. Wow alltså! Det är cool att fylla år numera, ett år till är liksom en skön merit
    ;) Stort grattis <3

    SvaraRadera
  5. http://www.vindsromantik.blogspot.com/
    ... jag har 2 bloggar

    Grattis!
    Läste om dej i tidningen, önskar er en underbar solsemester.

    Styrke-Kramar till dej!
    /Maggan

    SvaraRadera
  6. Tack för era kommentarer. Jo visst är det coolt att fylla år, jag njuter av att vara 40år.
    Erika: Jag har ganska många olika biverkningar av Tamoxifen, men det är ändå bagateller jämfört med cellgifternas. Det jobbigaste är nog torra slemhinnor, mun och underlivet mår pyton, fast det finns ok med hjälpmedel. Tröttheten är tufft när man jobbar heltid, mycket kommer från vallningarna under natten, vilket gör att jag vaknar. Även huvudvärk och lite eksem. Men det ska väl gå att leva med.
    kramar

    SvaraRadera