Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 11 maj 2011

Nyklippt



Numera njuter jag ordentligt varje gång jag får besöka frisören . Som jag skrev i ett annat inlägg så har det varit lite traumatiskt tidigare. Men inte nu..och det är så skönt. Det ÄR OK med hårtrimmer.

Hade egentligen inte så stora problem med att vara hårlös. Det gick fort att duscha och jag sparade pengar. Visst är det trevligare nu, man får sin identitet tillbaka. Fast jag är rätt ombytlig när det gäller håret, ändrar lugg och färg rätt ofta. Just nu är jag väldigt nöjd med frisyren så den får väl hänga med ett tag till.

Sköt om er,KRAM

9 kommentarer:

  1. Så cool frisyr Annika! Supersnyggt och klär dig så bra!

    SvaraRadera
  2. Vad superduper fin du r !!!! Härligt !! skönt att höra att din ångest för trimmeren har gett m sig !
    IOM att jag fick så mycket locket så har jag bestämt mig för att spara - fick inte till någon kul frisyr när lockerna levde sitt eget liv :-) och nu börjar jag faktisk känna mig själv lite igen - hade liknande frisyr som 16 åring :-)
    Klem Ingrid

    SvaraRadera
  3. Snyggt, Annika! Det klär dig verkligen.

    Kram

    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin! Verkligen klädsam frisyr!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men hur snygg är inte du då! Läckerbit!!! :-)

    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt, som vanligt! :) Ha det bäst och kramar!

    SvaraRadera
  7. Super!! Det får mig att läääängta! Jag ser ut som dom där små "vad det nu är" i Ronja Rövardotter nu... små vita fjun liksom... ser rätt läbbigt ut. Jag vill ha så där som du. NU!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  8. Åh wow! Så snygg du är i denna frisyr!! Den klär dig verkligen.
    kram
    Annika

    SvaraRadera
  9. Vilken "Pingla" Du passar jättebra i kort frissa.
    Kram och ha en bra helg.
    Helen

    SvaraRadera