Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 18 mars 2011

Härligt avslut på veckan

Idag ska jag och bästa kompisen förlusta oss i Skellefteå stad. Redan i eftermiddag ska vi på SPA. Vi har bokat en Duobehandling på AquaSpa. Det blir ryggmassage och kurbad. Vi kommer även att bada lite bubbelpool. Det kommer bli så härligt.

Kompisen är redan på väg ned, hon kör bil medans jag ska ta bussen. Känns faktiskt skönt att slippa köra, ska passa på att läsa lite och kanske sova lite.

Självklart kommer det att bli god mat, dryck och hotellfrukost. Imorgon blir det shopping. Har inget speciellt som jag "måste" köpa, men är rätt säker på att något får följa med mig hem. :-). Vi brukar vara rätt bra på att shoppa, jag och min kompis, får väl se om takterna sitter i.

Känner att jag har lite ont i halsen men hoppas att det stannar vid det, vore väl typiskt ifall jag skulle bli sjuk nu. Har sett fram emot detta. Det är något som jag absolut behöver.

Återkommer....

Ha en skön helg, kära vänner
Kramar till er alla

4 kommentarer:

  1. Ha det helt underbart. Många kramar

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar, fantastisk helg Annika! Det låter jättehärligt :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ha det gott, ta hand om dig själv, det är du värd! Vi får bestämma en helg då vi får träffas. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas helgen blir exakt vad du önskar. Kraaaaam

    SvaraRadera