Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 24 februari 2011

Trötthetsperiod

Har kommit in i en period av mer trötthet än vanligt. Känner mig konstant trött fast jag lägger mig innan 21.30 de flesta kvällarna, samt vilar/ sover efter jobbet varje dag. Tror att vädret har en påverkan, det är fortfarande så kallt ute, vilket begränsar mig att få tillräckligt av den härliga dosen av frisk luft.

Det ska tydligen bli lite varmare i helgen, jag hoppas verkligen på det, känner för att vara ute länge, sitta på altan och njuta med en kopp kaffe, promenera på isen och slippa frysa så förbaskat.

Vilken tur att Skid VM i Oslo har börjat, då har jag något att roa mig med. Är säker på att det blir bättre snart..

Nu ska jag se TV. Hejja Sverige, hejja hejja hejja.....

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar