Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 6 februari 2011

Skön söndagkväll

Den här dagen har verkligen gått fort. Mycket kan bero på min sovmorgon till klockan 10.00. :-)

Svärföräldrarna kom förbi en stund. Elin och L spelande Wii. Tyckte svärmor klarade det galant för att vara första försöket. Hejja svärmor!

Hela familjen har städat och röjt här hemma., både inne och ute. Elin och min man tog alla returer till återvinningsstationen. Efter all städning tog Elin och jag en skön promenad med hundarna.
Sedan blev det soffläge framför vinterstudion och en god middag.

Tatueringen mår bra och jag också. Än så länge så känns det mesta bra, både fysiskt och psykiskt. Lite småkrämpor (BENEN) har jag fortfarande kvar men jag försöker ignorera dem. Allt eftersom så faller fler och fler pusselbitar på plats.
Är fortfarande väldigt trött på eftermiddagarna efter jobbet, hjärnan får arbeta hårt på dagarna. Det positiva är att jag känner mig mer och mer säker i det jag gör. Ibland när arbetsbelastningen blir för hög så stänger hjärnan av sig och jag tvingas ta en paus. Det är snart dags att boka tid hos läkaren igen, är ju bara sjukskriven till sista februari. Hoppas på fortsatt 50% ett tag till.

Nu ska jag spana in frökatalogen lite, för sommarens odlingar. Inte lätt att bestämma sig men några påsar måste det bli.

Sköt om er,
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag hoppas innerligt att du får vara sjukskriven ett tag till.
    Jag fick gå tillbaks alldeles för tidigt.

    SvaraRadera