Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 21 februari 2011

Läkarbesök i morgon

Till slut fick jag en tid. Imorgon på eftermiddagen ska jag till Sunderby Sjukhus (den 111:e gången eller något sådant). Tydligen blev det inte till samma läkare, vilket är synd, tycker det är så jobbigt och berätta hela historien igen för att de ska få en inblick i min sjukdomsbild för fortsatt sjukskrivning.

Jag önskar fortsatt arbete på 50%, känner att jag inte orkar med mer ännu. Det är frustrerande att inte orka för jag vill jobba mer men kroppen säger ifrån. Huvudvärk, trötthet, stresskänslig är bara några saker som jag fortfarande har och känner.
Har prövat jobba lite längre någon dag men skulle absolut inte orka med det varje dag. Det tar tid att komma tillbaka.
Ska bli spännande att höra vad den här läkaren säger. Tycker det är nog stressande att hålla koll på sjukskrivningen, det är ingen annan än dig själv som påminner dig. Jag vill veta, min arbetsgivare vill veta, min familj vill veta... så imorgon gäller det.

Idag, på morgonen hade jag så ont i huvudet, det var nästan som migrän, gudskelov så kunde jag sova bort den. Ska jobba eftermiddag istället.

Ha en bra dag,
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Jag vet nu att jag blev tvingad att gå tillbaka alldeles för snabbt och vet inte vart jag ska vända mig för att få möjlighet att gå ner i tid. Kanske ska vara så här... Trött, ont i kroppen och duracellkanin i huvudet.
    Nä. Onkologbesök som närmar sig blir intressant.

    Stort lycka till! Stå på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra hos läkaren. Jag ska ta bort porten idag :)

    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  3. TÄnker på dig.
    Hur har det gått?

    KRAM!!

    SvaraRadera