Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

lördag 5 februari 2011

Dag två

För en timme sedan tog jag bort plastfilmen från tatueringen och tvättade den noga. Den svarta färgen hade flutit ut så hela motivet var helt svart. Det for bort lite löst skinn när jag tvättade och hela motivet syntes klart igen. Det hade blivit en tunn hinna under plasten. Smörjde sedan in den med en mjukgörande salva. Det svider lite grann just nu.

Har inte så ont som jag trodde att det skulle vara ändå. Den färgar av sig lite grann, vilken tur att jag har många svarta kläder.

Tog en kort promenad med en kompis tidigare idag, kände att det pulserade lite extra just efteråt men det gav med sig efter en stund.

Har inte så mycket mer att säga om detta, men jag är lika nöjd och glad idag...och det är ju bra. :-)

Till alla er som funderar på att tatuera er vill jag bra säga, GÖR DET, ni kommer inte att ångra er.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar