Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 23 januari 2011

Länge sedan sist......bloggtorka

En nackdel med att börja jobba är att jag sitter mycket framför datorn, till följd av att jag är rätt less maskinen när jag kommer hem. Jag har dessutom varit rätt oinspirerad till att blogga, vet inte vad jag ska skriva. Har märkt att det kommer sådan här "torka" lite då och då, ungefär som regnperioderna i Thailand.

Det har varit rätt mycket sedan i onsdags. Skjutsat Elin till dansträning, tränat själv (en gång), vila och promenader. I går och i dag har jag tillbringat hela dagarna i Boden. Min man jobbar helg och Elin har haft folkdansläger (utan övernattning). Igår hade jag hundarna med mig så vi tog en promenad på 1,5 timme men idag var det så kallt, dessutom kortare dansschema så hundarna fick stanna hemma. Imorgon är det nya tag på jobbet.

Jag hoppas att jag får ny energi till bloggandet. Funderar skarpt på att snart byta mobiltelefon, kanske en Iphone. Hur fungerar det att blogga med en sådan? Kanske blir lite smidigare då, inte lika beroende av tid och fungerande datorer.

Ha en skön kväll,
KRAM

4 kommentarer:

  1. Jag känner precis samma, inte för att jag tröttnat på datorn för jag sitter framför den för det mesta men jag har bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva om nu när livet är på väg på rätt håll... känns inte som behovet av bloggandet är lika stort längre.. Hoppas du hittar tillbaka till ditt bloggande för jag tycker om att läsa om ditt liv :) Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Det är helt ok med torka ibland...jag fortsätter ändå att titta in här :).

    SvaraRadera
  3. Jag tittar också in här med jämna mellanrum och
    visst förstår vi att du inte har lika mycket tid/ork till bloggen nu när du börjat arbeta. Du ska ju hinna med allt annat som ska göras i vardagen och du får ju inte glömma att vila och ta hand om dig själv <3 Kramar och ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Känner igen mig, sedan är väl så att när allt går tillbaka till det " normala" så ser dagarna ganska lika ut ( iallafall mina)... Men du får inte sluta blogga :)
    Det går jättebra att blogga från iPhonen, man skapar som ett vanligt mail och skickar till bloggen. Tyvärr så är inte kameran så bra i 3 an som jag har. Men i iPhone 4 ska den vara mycket bättre. Hoppar att du får en toppendag!!! Kram Anna

    SvaraRadera