Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 25 oktober 2010

Tack för alla röster

Är så otroligt glad över alla som har röstat på mig inför nomineringen Blogg i Norr. Tyvärr räckte det inte hela vägen, fast jag låg i täten rätt länge. Jag vet inte hur slutresultatet blev förutom att en annan tjej knep första platsen. Hon är självklart värd sitt pris och jag är otroligt glad över att jag hade chansen att få tävla med alla de andra bloggarna.

Trodde aldrig att jag skulle få vara med i en sådan här tävling för bloggandet har i första hand varit till stor hjälp för min egen och mina familjs bearbetning av en svår, omtumlande , känslomässig bröstcancerresa. Det bästa utav allt är alla nya vänner inom bloggvärlden, det är NI som gör detta ännu roligare. Samt att alla mina nära och kära här uppe och ute i landet har hjälpt mig och stöttat mig hela vägen.

Jag vill rikta ett STORT TACK till ALLA ER som har följt mig och röstat på mig, NI ÄR UNDERBARA!
Hoppas att ni väljer att fortsätta läsa min blogg,

KRAM

2 kommentarer: