Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 31 oktober 2010

Det är inte lätt att försöka vara "ung", vacker och poppig på samma gång.

Därför vill jag tacka alla underbara hjälpmedel för ett för mig lyckat resultat i helgen; antirynk creme, upplyftande underkläder och instramande strumpbyxor, härliga volanger, glittriga smycken och ett fantastiskt gäng tjejer, många glada skratt och leenden och som pricken över i:et ett gäng snygga och härliga killar.
WOW, vilken kväll! och helg.

Vi har verkligen haft det jätteroligt, shoppat, dansat, roat oss. Hela Ladies Night var väldigt bra organiserat, allt flöt på bra. Hade inte förväntat mig att showen skulle vara så bra som den faktiskt var. Brolle, Martin Stenmarck, Andreas Johnsson, Stephen Simmons och Måns Möller skötte sig perfekt. De var så där lagom sexiga så att alla tjejer skrek i extas så fort de visade sig. Vilka röster, vilket scenframförande, vilken publik..allt var jättebra. Visst självklart hänger det på sin egen inställning och i vilken stämning man är i och jag lovar att vår stämning var det inget fel på.

Efterfesten var på hotellet där vi bodde. Nattklubben var väl ok men inget mer, baren var underbemannad så det skapade en hel del irritationer. Ett stort plus var att vi fick dansa lite.

Dagen efter kunde ha varit bättre för min del. De andra åt frukost i lugn och ro medans jag tog en kopp kaffe och gick och la mig igen. Hade jätteont i magen, garanterat helt mitt fel men jag ångrar ingenting. Jag har ofta ont i magen så det är bara att bita ihop. Vi hann med en shopping sväng och lite fika på stan innan vi for hem.

Det jag har insett med den här helgen (eller rättare sagt från fredagan) är att man är aldrig för gammal för att roa sig, det är helt och hållet upp till en själv. Man behöver inte försöka se "ung", vacker och poppig ut utan det är sättet hur man är som gör det. (Fast jag kan erkänna att visst är vissa hjälpmedel bra för att förstärka det hela) :-)

Tack tjejer för en superkul helg.

1 kommentar:

  1. Det är skönt med miljöombyte, man behöver komma bort lite ibland, och roa sig lite. Synd på den missade hotellfrukosten, den brukar ju vara toppen. Hoppas magen mår bra nu.

    SvaraRadera