Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 22 september 2010

Den 2:a och 4:e oktober smäller det...



Då var inspelningen, fotograferingen och intervjuerna klara för Rosa Bandet reportaget. Allt gick jättebra (tror jag) och min dotter skötte sig fantastiskt bra. Ska verkligen bli spännande att se resultatet.
För mig är det viktigt med öppenhet i den här frågan. Jag har från första början varit helt öppen med min sjukdom, vill upplysa andra inte skrämma upp dem. Mycket därför började jag blogga. Trodde inte detta skulle drabba mig men nu har det gjort det. Jag vill absolut inte att det ska drabba min dotter. Det var via Rosa Bandet kampanjen som jag själv upptäckte min knöl.

Det går heller inte att förneka att det har varit en jobbig period men på något kontigt sätt har den även givit mig mycket. Hemskt att det ska behöva ske en tragedi för att man ska inse saker och ting, men oftast är det så.

Som sagt, den 2:a och 4:e oktober smäller det. Den 2:a kommer bilagan ut (C magasinet)och den 4:e kommer det att sändas på kanalen 24 Norrbotten. Jag kommer självklart att lägga in länkar här på bloggen så att även ni som inte har tillgång till det i vanliga fall får en chans.

Må väl kära vänner, nu blir det en stärkande promenad med hundarna.
KRAM

4 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot att du lägger ut länkarna så jag kan se det, jag bor ju nästan så långt söderut som det går;)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att få se dig i rutan! Jag ser även att tyget har kommit upp på väggen:).

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se repotaget. Bra att du länkar så vi som inte bor där uppe kan se.
    Kram från Monica i Jämtland.

    SvaraRadera
  4. Grattis med väl överstått filming ! Bra du lägger upp länkarna sen.
    klem Ingrid

    SvaraRadera