Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 26 augusti 2010

Uppskjuten behandling..

Igår var maskinen trasig, tyvärr räckte det inte med service på måndagen. De ringde från strålningen och gav besked att jag inte behövde stressa dit, min tid och tiderna resten av dagen var inställda. Hoppas att den fungerar idag. Vill inte skjuta upp mina dagar ännumera. Har min sista dag nästa fredag, så jag hoppas att alternativet blir att jag kommer att strålas två gånger under en dag istället för att åka ned för behandling måndagen därpå.

Nåväl, den uteblivna tiden gav mig utrymme för slöjdaktiviteter. :-) Limmade ihop min andra kniv och medans den torkade tillverkade jag några halsband. Ni vet, det gäller att vara sysselsatt men det får inte bli för stressigt. Märker att jag ( just nu) är väldigt känslig för stress.

Det regnade hela dagen igår, så det var utmärkt pysselväder. Vi tog ingen kvällspromenad utan samlades över ett glas vin istället. :-)

Jag tycker så mycket om mina vänner här nere, känns tungt att vi snart ska gå skilda vägar. Vi har gjort en kontaktlista så att vi kan följa varandras fortsatta kamp. Fast vi inte kommer att ses så ofta så kommer jag aldrig att glömma dem, de följer med mig varje dag i mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt för dej, håller tummarna för att det funkar idag. Kram

    SvaraRadera