Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 16 juni 2010

Fisketur i kvällsolens glans



Hela familjen var på en fisketur i går eftermiddag/ kväll. Under dagen blåste det rätt hårt men lagom till vår lilla resa avtog det. Vi hyrde en båt och rodde ut på sjön, vilken underbar kväll, tyvärr utan fisk men det spegelblanka vattnet, solen och grillglöden gjorde så att allt var toppen. Vi grillade parisare, drack kaffe och jag kunde även njuta av en kall öl.


Myggen börjar bli mycket irriterande och jag har problem att de biter igenom allt jag har på huvudet, så det blev peruk och keps för den här kvällen.



Min man passade på att göra några kast under väntan på grillglöden.



Vår dotter njöt. Hon blev lite trött senare på kvällen. Lite gnäll blev det men tålamodet verkar trots det finnas kvar. Ni vet ju hur barn kan vara...




Vi hade en helt underbar kväll och kommer garanterat att göra om det. Den gången kommer vi även att fånga fisk. :-)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar utflykt även om inte fisken nappade... Fin solros du fick in, du kan ju:-)

    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni hade en fin kväll. Att fisken nappar är ju inte det viktigaste! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härlig tur och din blogg är väldigt fin nu. Kramar

    SvaraRadera