Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 15 juni 2010

Arbetskraft..

Jag besökte mitt arbete igår, måndag. Det kändes inte alls lika jobbigt som tidigare, kan nog bero på att jag själv mår mycket bättre.
Visst har jag krämpor fortfarande men inte riktigt på samma sätt.

Det var så trevligt att träffa min arbetskamrater igen. Fick som vanligt ett varmt mottagande. Många kramar och uppmuntrande ord. Skratten ekade i korridorerna. Jag känner verkligen att jag längtar tillbaka.

Vet inte hur allt kommer att bli under och efter strålningen, allt får ta den tid som behövs, det går inte att skynda på.

En sak är då säkert. Mina goa arbetskamrater ger mig kraft, kraft att orka komma igen och börja jobba, de ger mig arbetskraft.

2 kommentarer:

  1. Det är underbart att ha en arbetsplats att längta tillbaka till, det har jag också och framför allt en chef som säger att det får ta den tid det tar.

    Kom på att du skulle ha en solros uppe listen efter namnet Solrosen;-)
    Bara en tanke....

    SvaraRadera
  2. Tack för dina kommentarer, uppskattar dem verkligen. Har försökt få dit en Solros men inte lyckats, ska försöka igen. Är ingen expert på det här med datorer. :-)

    SvaraRadera