Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 22 april 2010

Nytt från topp till tå


Idag har jag varit och provat ut min andra peruk. Det blev en kortare variant med lite mörkare hår. Känns så klart ovant men jag vänjer mig fort. Passade på att göra lite ärenden när jag ändå var i stan. Köpte ett par nya gardiner till köket, en nytt te och ett par nya skor. Hade egentligen tänkt mig ett annat par men tyvärr var de slutsålda överallt och gick inte att beställa hem. Resultatet blev de som ni ser på bilden nedan, fast färgen är rödare i verkligheten. De är supersköna!



Avslutade med ett besök hos mamma. Kaffe och smörgås smakade utmärkt efter en dag på stan.

7 kommentarer:

  1. Du ser verkligen fräsch ut. Passar bra i din nya frisyr. Önskar dig och de dina en bra helg!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Snygg doja, snygg frilla, nya Annnika = STOR GILLA! =0)

    SvaraRadera
  3. Du är så fin i din nya frisyr o skorna såg sköna
    o fina ut o mammas besök var givade ,skönt.
    Nu önskar jag dej o din fam.en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Du är supersnygg i nya frisyren!

    SvaraRadera
  5. Vilken Pingla!
    Och vilka snygga skor,bara ut i vårsolen.
    Önskar dig en kalashelg med god mat,god dryck och framför allt så vill vi ha SOOOL och VÄRME!
    Kram från Helen

    SvaraRadera
  6. Supersnygg frilla och snygga skor! Vill också ha nya skor, får se vad jag hittar... Alltid kul med något nytt. Kramar från oss, ha det bäst!

    SvaraRadera