Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 4 mars 2010

Ja må hon leva, ja må hon leva...



Grattis på Födelsedagen!

Idag fyller vår dotter 11 år. Vi har redan hunnit uppvakta henne med fika på sängen, nybakade scones, te/ mjölk samt några paket. Min man jobbar natt så jag och dottern kommer att smita iväg mitt på dagen, vi ska nämligen gå på bio och se Alice i Underlandet.
Det passar så bra att gå mitt på dagen, det är oftast inte lika mycket med folk vilket är till min fördel, med tanke på infektionsrisken. Eftersom jag känner mig rätt pigg så kan vi kanske passa på att se oss om i lite affärer, har ändå lite saker som måste inhandlas.

Till middag är det beställt (av jubilaren själv) spagetti och köttfärssås, så klart. Gärna med lite goda tillbehör som parmesanost och oliver. Kladdkaka till efterrätt.

Senare på kvällen ska vi testa några utav hennes presenter, Singstar med Abbalåtar och frågespelet Buzz, det kommer att bli toppen.

Grattis gumman till en toppendag!

3 kommentarer:

  1. Hej på Er! Hälsa o gratta Elin på hennes 11-års-dag, tänk vad tiden går, jag kommer ihåg när Solveig ringde kl. 6.00 på morgonen och var jätteglad att lilla Elin kommit på natten, Vad roligt att du känner dig piggare, den där slabangen ser jättegod ut, måste prova den någon gång. Ha det bra och krama Elin från oss.
    Kramar från Barbro o Sören

    SvaraRadera
  2. Hej Annika .
    Jag har läst din blogg o blev glad för din del att du är så positiv o glad det kommer man långt på när man har motgångar.Du klarar detta bra.
    Lycka till önskar Alva.

    SvaraRadera
  3. Hej Barbro och Sören, Elin hälsar och tackar för gratulationerna.
    Tack Alva, vad roligt att du ville läsa min blogg. Kramar till er alla, Annika

    SvaraRadera