Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 11 mars 2010

En tung dag

Puh, idag känns min kropp som jag vore 100 år gammal. Har ont i benen, muskler och skelett och huvud.

Trotsade ändå värken och tog mig till affären för att handla lite. Som jag har skrivit tidigare så väntar jag på att få min tredje behandling med Taxotere och Herceptin, sedan går jag över till ett annat preparat som ska ges i tre omgångar. Detta innebär att halva tiden med cellgifter snart är avklarad. Bra kämpat Annika!

Undrar vilka biverkningar det andra preparatet ger? Hoppas att jag även då slipper att må illa. Trivs med att ha aptit, men det är konstigt att inte ha någon mättnadskänsla. Skulle kunna äta hur mycket som helst.

Idag blir det ingen promenad (tyvärr) utan vila här hemma istället. Blir nog en liten stund framför mitt staffli. Har påbörjat en ny tavla, den är långt ifrån färdig, det får ta den tid som behövs.

Imorgon är en ny dag och då hoppas jag på att solens strålar tittar fram igen och att jag och mina hundar får en välförtjänt promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar