Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

måndag 15 februari 2010

Jag och mina killar



Idag har vi varit på en skön promenad, jag och mina killar (Niro, Qipper och min man). På bilden ser det ut som Niro precis lagt in en snus. Det är alltid svårt att ta kort på hundarna för det är oftast något annat som lockar mer. Just den här förmiddagen var det fullt med färska spår i snön av både räv, älg och rådjur. Våra hundar är fågelhundar men ibland kan frestelsen vara för stark. De klarade prövningen bra idag och har sovit gott och utvilad resten av dagen. Det bästa med dagen var nog att plumsa i snön och busa.

Det är så härligt med hundar. De ger verkligen allt och bjuder på sådan värme och glädje, men det gäller för oss att ge dem det tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Vilken fin målning, och vilken härlig vårbild på dig och hundarna. Önskar dig lycka till i veckan!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Tack A-L det kan behövas. kram

    SvaraRadera