Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 31 december 2009

Gott slut och Gott Nytt År!

Hejsan alla läsare :-)

Idag är det sista dagen på år 2009, och jag kan bara konstatera att även detta år har gått väldigt fort.
Vi satt vid vårt frukostbord idag och reflekterade över det som har hänt i år, vilka händelser som var bäst och sämst för oss personligen.

Vi var rörande överens om två saker, vår dotters första lax var en lycklig stund för oss alla och min cancerdiagnos var riktigt tråkigt för alla.
Övriga lyckliga stunder var så klart min goda väns graviditet(M så klart), dotterns fina dansuppvisning på Hägnan i somras, skärgårdsturen med våra vänner, min kära kusins adoption, vår hunds första pris på jaktprov i höstas, vår dotters fantastiska luciauppträdande...ja listan blir lång.

Jag väljer att inte ta upp några fler tråkigheter (nog för att det har skett flera sådana) utan vill avsluta året med hopp och glädje.

Till er alla Gott slut och Gott Nytt År!
kramar i massor

2 kommentarer:

  1. *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till er också! Sitter här i trevligt sällskap och vi ska snart dricka kaffe med efterrätt. Vi syns på lördag! Kram Malin

    SvaraRadera