Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 29 december 2009

Blond, brunett eller eldflamma?

Har bokat tid för utprovning av peruk idag. Fick tid den 11/1. Ska bli spännande att se vad de kan ordna för något.

Det kommer att kännas förskräckligt att tappa allt hår men det är bara att acceptera att så kommer det att bli.

Man har rätt till två peruker men får bara en i taget, vilket är förståeligt. Det kostar en hel del att göra dem och det är inte alltid som de passar bra.

Ska bli omhändertagen av en trevlig man, tror säkert att det blir bra, det gäller att själv kunna säga hur man vill ha det. Min första peruk kommer att bli liknande den frisyr som jag har idag, sedan får man väl se hur crazy jag vill vara. :-)

Återkommer till detta ämne framöver.

2 kommentarer:

  1. Hej Annika!
    Jag är kvar hos mamma. U och barnen kommer imorgon. Tack för att du delar med dig av denna sida. Du vet att det är många som tänker på dig och jag hoppas vi ses snart. Önskar dig och din familj ett Gott slut på året och Ett riktigt bra 2010, trots behandlingarna du ska igenom, men en dag i taget..Kramar från A-L

    SvaraRadera
  2. Hej kära A-L
    Jag är glad att du och andra personer (vänner eller obekanta) vill läsa min bogg, kan jag hjälpa på något sätt genom att dela med mig så ger det mig kraft att kämpa.
    Gott slut till er med och Gott Nytt År. Tänker mycket på er med. Vi ses snart.
    kramar till er alla

    SvaraRadera