Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 3 mars 2013

Pysslig söndag

Förra helgen var en tidig presentation av den kommande våren. Plusgrader och sol, takdropp och solglasögon.
En kompis och jag tog en skön (till en början) skidtur på isen. Jag drabbades tyvärr av skavsår och plågades av det i en timme, men hem kom jag iaf ( envis som jag är).
Skavsåret har sedan plågat mig hela veckan, det läker sakta. Hade jättegärna velat vara ute i helgen men att ha skor på sig är fortfarande en plåga. På så sätt måste man sysselsätta sig inne, för att vara barfota går bra.

Har börjar på min virkning för säkert sjätte gången. Har haft problem med att förstå mönstret men nu tror jag det ska bli rätt. Förhoppningsvis blir det en randig filt till slut.

Har planterat några pelargonsticklingar och sått chilifrön. Dottern bli 14år imorgon så hon har haft bakning på schemat. Det blir kalas lite senare idag, eftersom det är jobb och skola imorgon.

Jag mår bra annars, vallningarna kommer och går, humöret består, glad och grinig om vartannat. Biverkningarna från Tamoxifentabletterna är inte lika stora som i början, fast nog finns de.
Bara att ta dem och se framåt, halva tiden kvar.

Önskar er alla en bra dag, kramar i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar