Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 24 mars 2013

Pimpeltävling

Jaha, då var årets första pimpeltävling avslutad. Det gick väl sisådär för mig men gubben och Elin placerade sig bra. Elin vann t.o.m sin klass (ungdom) vilket var fantastiskt roligt. Hon blev 1000kr rikare. Stort grattis! Vi är så stolta.
Soligt och fint men väldigt blåsigt.

Idag blir det att testa skidor igen. Mina gamla "skavsårskidor/pjäxor" har gått till återvinningen så idag blir det mina nya turskidor/ pjäxor som får visa vad de kan. Ska rusta mig bättre för ev skavsår så att inte påsken blir helt förstörd. Vet ju om att det finns en risk med nya skor.

Det verkar bli en toppendag. Redan nollgradigt och vindstilla. Solen har tagit lite sovmorgon men den verkar titta fram snart.

Önskar er alla en fin dag,
Kram

1 kommentar: