Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 21 december 2012

Julen är nära

Så skönt, det mesta är färdigt. Klappar, inhandling av mat, gravning av lax m.m.
Känner mig helt slut just nu, bara en jobbdag imorgon sen är jag lite ledig.

Förra veckan blev inte riktigt som planerat. Fick en akut blödning i underlivet, åkte till sjukhus och blev inlagd. Var där i ett och ett halvt dygn. Det resulterade med en skrapning, trötthet och vila. Mest troligt var det en cysta som sprack (säkert oxå tre års samlande) eftersom jag inte har blött något efter cellgifterna. Väntar på provsvaren, ska väl inte vara något oroväckande med det.
Skrämde slag på familjen gjorde jag, de trodde skiten hade kommit tillbaka. Visst fanns det i mitt huvud oxå en kort sekund.
Jag mår bra nu fast fortfarande lite trött, tror kroppen vill ha ledigt och det ska den få snart.

Sov gott mina vänner, kram

3 kommentarer:

  1. Usch, det lät jobbigt. Hoppas du får en härlig ledighet och en skön jul.
    Kram från Monica i Jämtland.

    SvaraRadera
  2. Du skrämde slag på mig med, vi hoppas att det inte är något allvarligt, nä vi bestämmer att det inte är något att oroa sig för, hoppas ni får en underbar jul, njut av ledigheten.
    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  3. Det var nog inget att oroa sig för...!

    Ja nu är julen nära, god jul!

    PS vad fin bild på dej!

    / Hå

    SvaraRadera