Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 11 december 2011

Brevet är skickat

Nu är den på väg, den är nog redan framme. Min ansökan. Min ansökan om att bli kontaktperson inom BCF.
Det känns verkligen spännande och jag hoppas att jag blir godkänd. Att kunna hjälpa andra genom att lyssna, stötta och dela med mig av egna erfarenheter känns viktigt för mig och jag tror jag skulle passa bra för den rollen. Men nu gäller det att bli antagen först.
Fortsättning följer.....
Sov gott, kram


Skickat från min iPhone




4 kommentarer:

  1. Spännande! Jag tycker också att du verkar passande. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja klart du måste bli godkänd, jag blev godkänd och kommer gå utbildningen i feb och april, ska bli spännande, synd vi bor så långt ifrån varandra :)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  3. Du skulle passa perfekt med ditt öppenhjärtliga sätt, de kan inte få bättre!!! <3

    SvaraRadera
  4. Kul! Du slulle vara toppen.Om du inte blir vald vet dom inte vad de går misste om <3

    SvaraRadera