Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 11 oktober 2011

Tiden går....

Vill bara säga Hej!
Jag mår bra, det har bara varit lite mycket att stå i. Årsbokslut på jobbet, dansläger för Elin, skjutsande hit och dit, skoldisco m.m.
Den fritid som jag har haft har ägnats åt vila, pyssel, bio, höststädning i trädgården, träning och älgkött. Har knappt suttit framför datorn hemma. Jag måste verkligen läsa ikapp era blogginlägg. Ber om ursäkt så här i efterhand att jag inte har kommenterat er lika frekvent.
Lite tjafs med FK har det blivit. Får ingen sjukpenning längre utan de kräver 100% arbete, så från och med imorgon kör jag heltid. Spännande att se hur det kommer att gå, säkert ok men tufft.
Ja ja det är väl bara att stå ut, snart blir det vila och avkoppling. Jag och Elin åker till Turkiet på spa, tränings, sol och bad resa. :-)
DET SKA BLI UNDERBART!
Igår träffade jag en reporter. Det blev en uppföljning på förra årets reportage. Den här artikeln kommer att publiceras i slutet av nästa vecka. Lovar att länka till den när den kommer ut.
Jag fyller 40 år snart, tänk vad tiden går. En fest ska det bli men inte förrän i november, först ska vi resa.:-)
Sköt om er, kram och godnatt

Skickat från min iPhone





6 kommentarer:

  1. Låter som du verkligen behöver en resa till solen Annika! Njut och ladda batterierna för den lååånga vintern - Kram Clara

    SvaraRadera
  2. Låter underbart med resan för dig och dottern, njut!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  3. Lycka till med heltiden, hoppas att du orkar! Hoppas ni får en bra tid i solen och vi ser fram mot festen :) Måste shoppa något att ha på mig, ett angenämt nöje! Kram och ha det bäst <3

    SvaraRadera
  4. Hälsning från Alanya, kom hem i morse. Varmt och skönt var det där nere. Men inte så mycket sol. Men vi åkte med lokalbussen upp i berget. Till Tepe. Hammam var också skönt. Marknad i Saluhallen på tisdagar. Ha det så skönt. Kram från Monica i Jämtland

    SvaraRadera
  5. Lycka till med jobbet och ha en underbar resa! Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas din resa blev bra,får jag fråga med vilket resebolag du for med eller vilka arrangörer. Mvh Inger

    SvaraRadera