Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 9 juni 2011

Mitt nya växthus !

Äntligen är det färdigt, ja nästan. Har inte inrett det klart. :-) Fler bilder kommer.
Åt en premiärmiddag i måndags. Igår och idag har det dock varit alldeles för varmt. Myggen har kommit tillsammans med värmen, fy det kryllar av dem.

Mår rätt bra, men trött. Allt detta i kombination jobb, valp, de andra hundarna, planteringar. Detta är roliga saker men när det blir för mycket av det goda så rinner bägaren över. Som ni kan läsa så är det här inlägget sent skrivet, men jag kunde inte somna. Har lite svårt att slappna av i tanken.
Men jag får nog göra ett nytt försök.
Kram och god natt


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt växthus! Vilken dröm! Där kommer du att få njuta mycket tror jag :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Så underbart det ser ut ditt nya växthus, här kommer du njuta mycket:)
    Kram Lisbet

    SvaraRadera