Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 2 juni 2011

God natt!

Nu är det dags att drömma sig bort några timmar. Var så trött efter jobbet idag..jo ni läste rätt, jag har jobbat idag. Det är månadsbokslut så hela avdelningen var på plats. Efter alla siffror och summor såg jag nästan dubbelt p.g.a trötthet. Snoddas skulle precis vila lite när jag kom hem så han och jag sov en stund tillsammans.
Det känns i huvudet att jag har ökat min arbetstid upp till 75%. Stressar upp mig här hemma. Vill ha ordning och reda, men har man en busig liten valp är det inte så lätt. Fast vi är tre som hjälps åt så räcker inte tiden riktig till. Skönt ändå att jag kan ta mig tid och vila.
Imorgon är en annan dag.

Sov gott! KRAM

1 kommentar:

  1. Nu har du några dagar på dig att vila, du arbetar väl inte idag? Ta det lugnt och sköt om dig <3 Kramar och ha det bäst!

    SvaraRadera