Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 29 maj 2011

Mors Dag

Fast det är kallt och regnigt ute så är det en skön och underbar dag.Fick frukost på sängen och en massa paket, nästan som man tror det är födelsedag.Elin hade ritat en jättefin teckning som föreställer en Cupcake fabrik.

Kolla in den här:



Fick ett par jättefina trädgårdsstövlar. Passar perfekt nu när vädret är som blötast just nu.



Inte nog med det, så fick både jag och Elin ett trevligt paket, ett Wii. Jag sa nämligen efter att jag kom hem från Zumban i torsdags att jag önskade mig ett sådant för då kan jag träna Zumba även under sommaren. Vi blev väldigt paffa när vi öppnade paketet, hon hade ingen aning om det. Jag tyckte det var jättebra, nu kunde jag ju köpa det där spelet. Då tog min man fram ytterligare ett paket..det var Zumba fitness spelet! Nu är det ingen återvändo, här ska tränas. Har faktiskt provat det lite, det är så kul.


Elin har sista dansuppvisningen ikväll. Hennes förening har haft träning och uppvisning 6 dagar den här veckan. Tror hon tycker det är rätt skönt när det är färdigt. Jag bjöd min mamma på biljetten, så vi var och såg föreställningen igår kväll. Vilken otrolig uppvisning. Jazz, street, balett, showdans, modern dans...helt fantastiskt bra program värt alla pengar. Eftersom vi har lilla Snoddas hemma så var jag och min man tvungen att dela på oss. Ikväll är det hans tur att skjutsa in barnen och titta på föreställningen.


Jag tror jag kör ett träningspass under tiden (bara valpen är lugn så). :-)


Grattis alla mammor på morsdag!


KRAM!

1 kommentar: