Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

torsdag 27 januari 2011

Sjukling hemma

Vår lill-stora dotter ligger hemma i feber. Stackars liten, tycker så synd om henne. Hon har även huvudvärk. Just nu är hon nedbäddad, sover och svettas om vartannat.

Det är så typiskt att det skulle hända just nu, hon och en utav hennes allra bästa kompisar hade planerat att åka med buss till "min" bästa vän i Arjeplog. De har planerat det länge och såg verkligen fram emot det. Det skulle bli första gången som de åkte iväg på egen hand.
Nåväl, inga biljetter är bokade och jag är säker på att det kommer massor med fler tillfällen.

Men ändå.....så synd för tjejerna. Bättre lycka nästa gång.

Vi får hoppas att jag och min man inte drabbas av detta. Tvi, tvi...ta i trä

Krya på dig, min älskling.
KRAM

1 kommentar:

  1. Styrkekram till lillgumman <3 Hoppas hon kryar på sig snart och att övriga familjen slipper bli smittade. Synd på den planerade resan, förstår att hon är besviken. Men, som du skriver, kommer det ju fler helger. Det var ju ändå tur att hon fick det nu, tänk om hon hade hunnit åka iväg och fått feber hos M. Det hade ju varit trist. Kram på er!

    SvaraRadera