Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

tisdag 16 november 2010

Ett år sedan idag...

Idag är det exakt ett år sedan jag var på min mammografi och fick det fruktansvärda beskedet om att jag med största sannolikhet hade bröstcancer. Därefter följdes en plågsam väntan inför det definitiva och avgörande provresultatet.

I ett års tid har jag varit sjukskriven p.g.a. denna skitcancer.

Det här är ingen dag som jag vill fira eller egentligen komma ihåg men det är svårt att undvika.

Ett kort inlägg får det bli, utan krusiduller, för jag vill glömma för en dag.

KRAM!

6 kommentarer:

  1. Du får istället fira att du kämpat i ett helt år! Grattis till det! Kram.

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsa. Fira att du klarat av det värsta året i ditt liv.
    Jag var på undersökning och fick veta den 14 februari. Alla hjärtans Dag:-(

    Ingen dag är väl bra att få reda på såna saker...
    Kram från Monica i Jämtland.

    SvaraRadera
  3. Det är nästan otäckt att du och Christer fick era dåliga besked samma dag! 2010 har varit ett riktigt skitår och vi får verkligen hoppas att 2011 blir ett mycket bättre år!

    /Yvonne

    SvaraRadera
  4. Jag håller med föregående talare. 2011 kan bara bli bättre. Kram på dig Annika.

    SvaraRadera
  5. Ja, jag håller med Åsa, fira att du varit en kämpe under ett års tid. Belöna dig själv med något riktigt fint, det är du värd! Ha det bäst och kramar! <3

    SvaraRadera
  6. Tänker mycket på dig. Du är en kämpe! Fira!

    Många kramar

    SvaraRadera