Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

söndag 26 september 2010

Själens Tacktal till mig själv


Tack för att;

- du är en sådan varm och omtänktsam person

- är givmild i tanke och handling

- genom ditt skapande har JAG fått ro och återhämtning

- genom dina blommor har JAG upplevt underbara dofter och färger



Tack för att;

- du har orkat skratta

- du har orkat stiga upp trots värk och ledsamhet

- du har gett MIG energi att se ljust på framtiden



Tack Annika, för att jag får vara din livskompanjon.

DU är fantastisk!

5 kommentarer:

  1. Underbart och helt rätt!!

    Kram från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Du ÄR fantastisk. Jag har tänkt på dig extra mycket idag. Hoppas vi träffas snart, vi får se till att göra det.
    Vilken otroligt bra dikt.
    Önskar att du kan njuta i det vackra höstvädret!
    KRAM A-L

    SvaraRadera
  3. Tänk om alla människor kunde säga så till seg själv ! Velig fint. Ska prova själv tror jag ! Klem

    SvaraRadera
  4. Härligt tal! Stämmer så bra på dig <3 Kramar och ha det bäst!

    SvaraRadera