Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

fredag 11 december 2009

Luciashow på jobbet


Som tradition har alla nyanställda från det gångna året i uppdrag att ordna med luciauppträdandet. Varje år har det bjudits på en teatralisk upplevelse, som genomspeglar allt slit med träning, planering och sånglektioner. Det är så underbart att se dessa uppträdanden, vilka dolda talanger vi har. Fantastiskt!

Fick ett otroligt varmt och kramigt välkomnande. Många vill höra hur jag mår och jag uppskattar allas nyfikenhet. För jag vet att det säkert har skapat många frågetecken för en del. Jag är så glad att ha så fin arbetsplats. Tack för allt stöd!

2 kommentarer:

  1. Trevligt med lite luciashow! Själv har jag och lillsyrran bakat pepparkakor med kidsen idag medan gubbarna packat kött. Vi har hunnit med ett luciafirande hos mor och far också nu ikväll. Har du fått lite trädgårdsinspiration? Det har jag! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Visst, trädgårdsinspiration kan man alltid få. Härligt att titta i alla fina böcker. Något att se fram emot. kram

    SvaraRadera