Saker som gör mig glad - Fina fiskevatten

onsdag 24 november 2010

Livet vänder fort..


Fick just ett tragiskt besked. En kär medsyster finns inte längre kvar här på jorden, himlen har fått en ängel.

Vi träffades under min strålningsperiod, hann inte lära känna henne ordentligt. Men jag kan bara säga att hon var en otroligt varm och fin människa, med kämparglöd in i det sista. Jag har tänt ett ljus för henne och minns hennes fina leende, jag tänker även på hennes familj och på alla andra som drabbas av cancer (barn, kvinnor, män, anhöriga).

Vi medsystrar ska fortsätta att kämpa för vår, hennes och alla andras skull.

Den här skitcancern ska få ett motstånd om heter duga, ingen är värd det helvete den orsakar.

FUCK U CANCER!

Styrkekramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. När jag läser detta sorgliga förstår jag kanske än mer att jag inte ska gå omkring och vänta på att cancern ska komma tillbaka. För hur väl utnyttjar jag mina dagar då.

    Men...det är lättare sagt än gjort.


    Varmaste kramen till dig i det svåra.

    SvaraRadera